Sunday, April 29, 2012

38 Minggu

hrmm... Minggu ni dah 38 minggu .... lenguh2 belakang semakin menjadi2 :) Mujur la En.Asben sentiasa disisi... setia menjadi tukang urut profesional untuk Wifey nya ini.. :)

Coretan Blog yang lepas2 ada menyatakan keinginan ku memiliki Stroller dan baby carrier dari Brand SCR... tunggu punya tunggu dapat lah satu stroller SCR6 seperti yang di impikan.. :)... order stroller ni pun melalui websitenya.. pasal tu kan model lama.. tapi bagi aku lebih 'menjimatkan' ruang kereta aku. Stok untuk Stroller ni pun amat terhad (aku rasa...pasal sekrg ni pun dah 'Out Of Stock') harga pun takder la terlampau mahal sgt... baby carrier pulak aku cuma cari dalam Mudah.Com dapat yang Secondhand dah ler..pasal baby pun tak lama jugak duk dalam carrier tu..nanti kena tukar  Seat Car baru bila baby dah pandai duduk..

Stroller yang siap dipasang oleh En.Asben .. <--- Tak sabo nak bawak anaknya jenjalan! :)

Becoming Mummy ni masih kurang ilmu pengetahuan.. setelah di Suggest Oleh macik ThaqiYatt yang menyatakan bahawa barang ini juga amat diperlukan... So, tanpa cakap banyak aku pegi la carik dengan En. Asben... Persiapan awal..kan ada tak pasal2 dalam pantang ada jugak aku yang pegi kedai mencarinya...cuma beli yang murah2 aje... 
Cuma Breast Milk Storage belum cari lagi.. :)

Punyalah Susah nak cari pump tu kat Dungun ni.. mujur dapat yang satu ni.. Alhamdulillah... rezeki baby kot :) .... .: Apa lagi ek yang perlu sebelum start berpantang ni... Kensian En.Asben kena urus sendirian nanti :.

P/s : Sabar menanti..
 post signature

2 comments:

  1. comel r stroller,
    aku kenan merah gok, esprit..
    tp rege die.. glurppppp..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hok ni aku boleh dual function.. boleh tukor ubuh baby carrier.. tu aku beli...bile besor sket buleh pakai yang meroh ni :)

      Delete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers