Tuesday, April 3, 2012

Kisah disebalik runtuhan Struktur Ayah Pin

Kisah ni En.Asben yang Google agaknya.. agak menarik untuk di kongsi dalam blog yang tidak seberapa ni...

KISAHNYA BEGINI...( klik SINI )

Dulu pun ada jugak dengar2 cerita pasal Ayah Pin.. time tu aku belajar kat Poli.. adalah seorang sahabat tu, abg iparnya merupakan peguam yang agak terkenal dalam kes2 mendakwa Ayah Pin ni... :) nak dijadikan cerita... Banyak kali jugaklah pihak Berkuasa menahan Ayah Pin ni... tapi setiapkali masuk perbicaraan.. Abg ipar member aku ni lah yang perlu mendakwanya... tapi setiap kali tu la...Abg ipar member aku tu kelu tidak berkata dan menggeletar seluruh badan apabila ingin mendakwa beliau... Ape punya Jin yang dipakai oleh Ayah Pin ni pun aku tak tahu la.... Kebenaran dari kesah member aku ni ...Wallahualamm...

p/s : Sekadar Berkongsi Cerita :)
 post signature

2 comments:

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku