Monday, April 30, 2012

Celup-Celup,Rebus-Rebus

Encik Asben dah 2 minggu disisi semenjak aku dah start penat bawak keter.. :)Memandangkan aku keseorgan kat rumah ni.. En.Asben agak runsing meninggalkan aku sendirian.. ( Nasib ler En.Asben ni kerja Sendiri )After balik dari Kg En.Asben, aku pegi Giant beli sedikit keperluan.. tetiba pulak teringat nak makan 'celup-celup,rebus-rebus' ni... dengan berbesar hati terus call mintak kuah pencicah ngan Macik Salini... mujur Suami dia ada bawak balik sedikit bekalan kuah pencicah dari KL.. (Amat Superb rasanya...) Beli sedikit isi Sotong, Ketam, Udang, Sosej.... dan petang itu jugak projek Celup-Celup,Rebus-Rebus menjadi... :)


yang telah siap direbus... tgh tunggu nak 'Ngap' sahaja :)


Feberet aku kangkung + Black Papper Sosej Nyum..Nyum..

dan Dessert nya adalah..............
Mangga Kuning + manis + menggiurkan :)

Apa lagi.. selamat menjamu selera... :)

P/s: best-best!
post signature

2 comments:

  1. owoh, dap ah... febret aku celup2 jilat2 eh makan2 ni... hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hok pasor minggu kuoh die dok sedap... hok ni best giler kuoh die.. :)

      Delete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers