Sunday, April 29, 2012

Puding Karamel part-4

Dah namanya feberet En.Asben... sempena aniberseri kitaorg bebaru ni... (nak kasik hadiah dah tak sempat nak beli..Ahaks!) dengan hati yang jujur dan ikhlas aku buat lagi puding Karamel Part-4 :) Alhamdulillah menjadik ajer... En.Asben pun tersenyum riang bila dah tengok makanan feberet indah berseri-seri kat meja makan :)

 Karamel yang melimpah ruah.... :)

Apabila dipotong........

Nyum..Nyum.... 

P/s : Suka tgk En.Asben makan... walau pun berkali-kali terpaksa masak yang sama :)
 post signature

2 comments:

  1. sedapnyer zu..su pun suka puding karamel ni. masa mula2 kawin dulu de buat untuk family halim.he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni feberet Encik Acah jer.. Zu buat ikut resepi kat internet :)

      Delete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku