Thursday, January 5, 2012

Macaroons lagi

Hurray ... petang tadi dah sampai Macaroons dan En.Asben dengan Selamatnya..(Alhamdullilah)  terus mencapai 'Bekalan' yang dibawa oleh En.Asben... :) (mane macaroons aku ni???) Ohh... bestnya..bila lihat dalam paper bag... ada 4 biji macaroons... buka aje Paper bag terus hidu bau.... besttttnyaaaaaaaaaa..... bau yang teramat menyelerakan....

Amik sebijik.... terus masuk ke mulut..... (Apsal rasa Mint aje nih...) tapi aku tgk yang En.Asben makan nampak isinya coklat.... terus capai yang En.Asben makan... masuk dalam mulut aku... terkebil2 En.Asben melihat aku makan 'lebihan' macaroons di tangannya :) heheheheh (huduh Perangai aku!!) terliur punya pasal... kesimpulannya aku makan 3 setgh Macaroons dan En..Asben yang tukang beli cuma Setgh aje yang dapat..hahahaahaahah :D nak buat macam mane, Baby die jugak teringin nak makan... Asyik la Western Food :P hahahahahaha... sabor aje la daddy yer.. :)

Rasa Macaroons ni... macam wafel + biskut + 'rokok arab'(kueh kapit)= Macaroons... hahahhaa..lain bakery lain pembuatannya kot... mujur macaroons ni takder la manis sgt...biasa2 aje... boleh la lepas rindu dendam mengidam kat Macaroons ni yer.. :)

P/s: Thanks En.Asben..Sayang kamu walau dapat setgh Macaroons aje :)

post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku