Tuesday, January 17, 2012

Gemersik Kalbu

Hari ni baru sempat nak berblog.. Almaklumlah.. tuan tanah kurang sihat.. :) Neway... waktu2 Maghrib sekarang ni dipenuhi dengan drama-drama yang menarik, dulu Soffiya, pastu Tentang Dhia... Sekarang terbaru Gemersik Kalbu.. Rasanya ramai gak yang dah baca novelnya... Penulis Anis Ayuni... :) Novelnya amat la meruntun jiwa dan lara.... tapi bila dah jadi drama banyak pulak pindaannya... jadi kekadang macam tak feel jer :) Ramai jugak yang nak bandingkan Novel ngan drama ni... tapi kalau bagi aku yang paling best tentu la Novel!!! lagi jiwang karat... Oleh kerana dah takde cerita nak layan petang2... tak salah kalau nak layan Gemersik Kalbu... :)

p/s : Solat mahgrib dulu baru sambung tgk drama :)

post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku