Saturday, January 28, 2012

50cent

Ape yang nak dipostkan hari ni... :) ermmm... berkenaan Duit 50Sen... "Bukan Esas LimaPuluh Sen...LimaPuluh Sen..."

Memang agak jakun la.. maklumlah first time tgk duit syiling ni... tu pun lepas diberi "nyucur" a.k.a duit baki oleh pihak Mydin Mart... =P kalau tak mesti tak tau yang duit baru dah kuar...Mula-mula macam nak tanya gak ke adik cashier tu... duit ape kaler gold... tapi macam buat-buat tahu jer la... kan tetiba kena sound ngan adik cashier tu sesia jer soalan cepu mas aku takdi.. :)

Keluar jer dari Pintu Mydin tu.... En.Asben dah start bunyi.... nak duit syiling gold tu... mane Buleh... ini Ahmad Albab yang pUnya..... Ape??/ Ahmad Albab yang PunyaAAAaaaaa... Cecepat aku jalan ke parking keter sesambil mengenggam kemas syiling gold ni... Ahaks! Punya nya kedokut.... masuk keter baru la kitaorg start menilik syiling tadi... ler...kecik jer.. umpama duit 20sen... dan agak nipis sikit... cuma ianya cantik.. mcm dirham cerita P.Ramlee jer... :) En.Asben dah jeling-jeling ... berminat nak tambah koleksi 50sen die tu agaknya... hrmm takpe la...amik laaa... MaMa tak kesahhh!!!!...

Tapi bila En.Asben dah balik ke KT untuk kerja..aku nampak die tinggalkan syiling tu baikk punyaaaaaa atas meja mekapku... saje tanak berebut ngan aku la tuh.... sedia mengalah... Neway ada la jugak entry aku nak buat hari ni akibat peninggalan 50sen itu..  ye tak En.Asben?? :*

p/s : Affiq kat Moscow takder syiling Gold :P

post signature

2 comments:

  1. cantik sgt duit 50 sen!! hehe.. btw, gmbr y last dlm entry 'winter break' tu adalah mayat. hehe. tp mayat tu dah reput la.. bljr kat sini gune mayat. huhu

    ReplyDelete
  2. haahhahaaa...bakpe kecut beruutttt macam musang jer cuya tgk :*

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers