Tuesday, January 24, 2012

Dia

Khamis 19.01.2012... dengan hati yang berdebar2.. ku gagahi jugak melangkah.... penuh dengan gundah gulana....

"Ala... rileks la Yang... kita nak tgk dia o.k ke tak?" hrmm... ye la tu En.Asben.. adakah kamu tahu bahawa se nya...Wifey mu ini mengalami fobia klinik... yer la mcm2 yang aku baca tentang 3D scan ni.. lagi yang paling aku takut..kesihatan baby mcmane? jantung baby? uri? macam2 duk bermain di fikiran.. :)

Jari jemari dah sejuk semacam... En.Asben pulak duk gelak2 kat sebelah tgk muka takut aku..agak-agak ada muka jozan ke? huh!!! tiba giliran aku, diminta berbaring... mcm prosedur biasa untuk USG (ultrasonography)..En.Asben lepak kat sofa tak jauh dari aku..hrmm... lambat pulak doktor ni nak mulakan... maklumlah ada patient lain yg agak kritikal masalahnya...

Pertama kali bila nampak 'dia'.... senyum aku dan En.Asben sampai ke telinga...tgk jari-jemarinya ke sana ke mari...kaki pun duk gerak2...tapi paling lawak time nak amik first picca 'die'.. langsung tanak bagi kerjasama ngan Doktor..siap duk peluk aku se-erat-eratnya...(En.Asben cakap kat doktor..mungkin 'dia' takut org duk kacau2)heheehehhe... memang tanak bagi Mama n Abahnya tgk perfect picca la nih... kasi sebelah jer wajahnya..tu pun agak kabur... kerana 'dia' duk dekat sgt ngan dinding Mamanya...

Pasal jantina 'dia' pulak... hehehe..memang suspen la... mula2 tak nampak... pastu nampak... =) Kesimpulannya seperti yang dijangka oleh ramai pihak la..hehhehehehhehe.... tapi dalam nak rahsia2 pun..sedara-mara terdekat semua dah tau... heheehhe..alhamdulillah..semuanya O.K.. cuma keadaan baby masih kecil... berat dalam 600gram sahaja dalam masa 23 minggu..isk.. buat Mamanya lagi runsing...

Ape-Ape pun... Video ni Khas untuk MyNephew.. Affiq... dan Adiah befday paling berharga buat MyNephew Amiroll...

p/s: Khas untuk mereka yang sentiasa mendoakan keselamatan dan kesihatan baby kami.. =)
post signature

2 comments:

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers