Sunday, January 20, 2013

Kereta Abah..

Mentang-mentang bulan ni Abah dah MasyuKKkk.. ada je yang bermasalah.... kali ni tayar pulak buat hal.. nak tak nak... Mamanya jugak kena survey harga tayar kat En.Google..Survey la...tayar 215/45/R17... 215 tu ape ntah...45 tu tebal atau nipis tayar dan R17 tu semestinya Jenis Rim 14 ke...15 ke...17 ke... sesape nak sebut harga tayar leh jenguk sini.... Survey Harga Tayar ... korang cari sdiri mane saiz korang nak...hehehe leh la +/- harga kat negeri masing2..tu kan harga kat Kolumpo.... hehehehhehe...terpaksalah MaMa cuti sehari ikut dating ngan Abah kat kedai Falken kat kg. Ladang tu...kat situ je harga buleh 'kautim'...dari kat tempat lain...servis lak tip top...suke suke... lepas dah abis tukar tayar..terus meluncur ke Pasar Payang jap cari bebarang sket...hehehehhehe..dating aje la sementara Sofea kat Taska tu....
 keter Abah kene Jekk..hahahahah
p/s: best jugak skali skaler berdating!
post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku