Sunday, January 20, 2013

Annual Dinner yang tak berapa formal ke normal...

ni nak stori the mori sket pasal annual dinner yang tak berapa nak fomel dan nomel...hehhehhe... ermm yer la tukang kepala yang meng-in-charge nye Mocik ThaqiYatt kite ler..Dinner ni berlansung pada 30.12.2012 lepas..kiranya untuk penutup tahun ler... kat Ulek Beach Resort...

Survey punya survey...ada la satu tempat yang harga nak buat majlis yang list kedatangannya kurang dari 15 org... So, terima aje la... Tema dinner tu ..ROCK and Smart casual...  walau yang datang cuma 13 org..tapi yang penting...happy-happy je... ada Karok lagi.... hehehhehe...Western lagi malam tu yer...(tak abis pun aku makan......cuma yang abis..aiskrim je laa :P) Tak sia-sia nombor pendaftaran aku 1010 bawak tuah..leh la hadiah cabutan bertuah yang telah dibungkus sdiri oleh aku petang sebelum dinner tu... ahaks!!!

Tenkiu to Macik ThaqiYatt... usaha beliau berjaya...walaupun yang mengambil bahagian tu setoekk dan masalah dalaman tu berkuca-lana...keh keh keh..lenkali kita takyah lagi jadi organizer... tukang makan aje la yer...ehhehehehehe ..Peacee..!!!
Pose Tuan tanah yang comel-comel gitu
P/s: post entri yang lepas-lepas... :)
  post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers