Sunday, December 2, 2012

Apabila Si Kecik Tido

Aktiviti aku semalam ... Apabila budak kecik ini.............................
 Gaya Bebas tido..

sambil2 tu bolehlah aku mononton dengan aman damai...ohhhh...

Mastercheff Finale.... Izyan menang tuu...

dengan penuh kesabaran yang cekal.... aku menyiapkan.....

Special Edition SHELL Lego Set 2012

 betapa tekun aku mencantum blok2 kecik LEGO ni
kalau Sofea ni mau dimakan blok2 kecik ni...isk isk isk

Koleksi SHELL 2012  

dan ini pulak koleksi yang lepas...
 Garage Collector 2009
(semua budak2 datang umah aku berkenan kereta ni..heheheh mane leh amik ini ahmad albab yang punya.....AHMAD ALBAB YANG PUNYAAA....kata jin kepada mereka) 

Selesai pekerjaan ketekunan aku itu.....
ini lah hasilnya...
sisa-sisa pepejal LEGO ahaks!

P/s : Inisiatipp ciri2 nak pegi LEGOland ni... kena training dulu... kan En.Asben? sila bagi respon anda..ahaks!

post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers