Wednesday, September 26, 2012

Baby Carrier

list ape yang perlu dicapai dah setel satu perkara Baby Carrier  .. My Munchkin' Sofea dah makin besar dan makin berat... jadi menjadi kewajipan Abah a.k.a En.Asben mendukungnya... oleh kerana sekarang beratnya 7.30kg... Abahnya menjadi tidak keruan apabila mendukung... hik hik hik... sebagai jalan penyelesaian...kena la mencari satu baby carrier untuk kesenangan kami ke kedai-kedai berhampiran rumah (takkan nak bawak stroller jugak) ayOoo

Memula berkenan yang SweetCherry punya tetapi memandangkan aku jumpa brand yang Ok dengan harga lagi berpatutan..terus jer aku sambor... :)

MotherCare Baby Carrier 4 Positions

Segan la pulak dengan keikhlasan Macik ThaqiYatt nak kasi pinjam baby carrier yang Thaqif punya...hrmm..almaklumlah Sofea kan Berat..kan koyak Carrier org yang mahal itu...ape la aku nak jawab??? (tak pe tak pe biar saya jawaDDddd) hrmm... mintak maaf yer macik Thaqiyatt pasal tidak menerima pelawaan anda untuk baby carrier...tapi tetap say Yes untuk walker..heheheheheh...Walker Thaqif punya.. :) bila Macik Thaqiyatt baca blog ni jangan lupa terus amik walker letak dalam keter bawak datang ofis.. :P (dengan jayanya)

p/s: nanti amik gambor Sofea and Abah ngan Baby Carrier ni yer...
post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers