Tuesday, February 7, 2012

THR Gegar..

Entry kali ni agak lawak.. mcm la link untuk radio yang agak terkenal kat Pantai Timur ni..kan? THR GEGAR permata pantai timur...ada skuad khas yang merantau dari satu tempat ke satu tempat mempromosikan produk dan sebagainya menggunakan MPV yang dipenuhi sticker THR tersebut...dikenali sebagai KRU GEGAR SHAHPUTRA..

Nak dijadikan cerita............

6/2/2012... tepat jam 5.20pm aku kuar dari ofis.. lalu menggunakan jalan biasa..jalan belakang...melalui segala ofis yang berada di Dungun dan juga Dataran Kemerdekaan yang terletak 200m dari rumah aku..dah ternampak la kru gegar ngan mpv nya ditepi court Tennis berhampiran jugak ngan rumah aku... dalam otak aku confirm ni mesti skuad yang kita perlu kejar!!! =P Apa lagi dengan pantas aku terus cari siaran THR kot2 ada lintas langsung dari skuad tersebut... tepat jangkaan aku... time jumpa siaran THR tu, diorg baru mengumumkan ketibaan skuad tersebut kat situ..apelagi...meluncur laju la aku ke tempat tersebut.. hehhehehee...dalam hati memang nak dapatkan sticker THR aje... :)

Macam2 barangan yang diorg bagi kat pendengar setia... soalan pun banyak pasal segmen yang ada dalam THR.. manelah aku tahu....dengar radio pun kat dalam keter time pegi n balik dari ofis je :)  so, kebanyakkannya aku mendiamkan diri dan tersengih tgk aksi2 lawak peminat2 radio duk jawab soalan2 dari mereka...kelakor jugak... first time dalam hidup pegi kejar skuad radio.. :) Abih tu..dah berada dekat ngan rumah...takkan nak tgk saje org lain duk berebut amik hadiah.. :)

p/s: En.Asben gelak memanjang bile aku citer kejar skuad THR radio nih :)
post signature

2 comments:

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers