Wednesday, February 15, 2012

G.i.G.i

Pepagi Semalam... dah kuar pi Klinik.... Check Gigi semasa dalam Pregnant.. ni pun dah nak masuk 7mth... kan Misi tanya, belum lagi nak check giginya... adehHHhhh..!!!

Mula2 dengan confident jer naik ke tingkat atas klinik kesihatan (Bahagian Pergigian)... after daftar.... aku merupakan org kedua... tunggu punya tunggu...dah terdengar bunyi mesin gigi yang amat menyeramkan... hatiku gundah gulana la jugak... hehehehhehehe. Al-Maklumlah aku ni fobia sket kalau klinik gigi ni.. :)Spesis2 Hospital dan Klinik ni amat tidak 'menyelerakan' bagi aku... :D

Tiba giliran aku... heheheheh...slow2 jer duduk atas kerusi 'Transformers' Dentist tu.. hehehehehhehe... lepas Dentist check.. die cuma bagitau dua-dua gigi bongsu aku dah berlubang...Maybe kena operate pasal kedudukan gigi tersebut sukar untuk dicabut... AuchHhhh lagi la aku takut... Mungkin lepas bersalin nanti ada appointment memang die nak operate gigi aku yang tak sakit ni.... :)

 Dah bagitau En.Asben, En.Asben cakap... "kalau dah tak sakit..takyah la nak operate2..." Mungkin dia nak kasi aku semangat...Ahaks! supaya hilangkan ketakutan akibat perkataan 'Operate gigi' tu..hehehehhee :)

 p/s: yang paling best... dapat adiah dari Dentist... teringat zaman Skolah Rendah berus gigi ramai2 tepi longkang dekat bilik rawatan gigi.. :)

Adiahnya ialah .....................



 post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers