Sunday, February 12, 2012

Malas..

Pepagi tadi sampai kat Ofis... Surat panggilan untuk Audit SIRIM dah melayang kat mejaku yang clear lagi bersih tu.... :P hrmmm... dah rasa bahan2 nak termuntah mengadap file projek disamping check list Borang2 SPK yang menimbung..... uweEEKkKKKkkkkk T.A kesayangan aku dah melilau-lilau tempat istimewa kami (aku n macik Cla)supaya bersiap sedia dengan paperwork setiap projek kami... tapi Kami... dengan perasaan yang tiada perasaan yang nyata buat-buat takder ape yang berlaku... sambil mata straight tertumpu kat "Sumpahan Kum-Kum" yang tersiar di Window Media Player Macik Cla... :)

Asyik la projek Kami,macik Abbasss,pacik Leman,pacik Pendi aje yang kena...Warga2 Emas..duduk goyang kaki jer..kadang bengang jugak... hrmm... tu bila T.A dah senyum2 manja macam nak calon projek Kami wakil Audit... Aku n macik Cla buat2 'hilang ingatan' ....Ahaks! terfikir... 2 minggu tak tido malam nak siapkan dan bersedia dengan paperwork projek... huh... menyampah betul Warga Emas kat Department aku ni...


Sesungguhnya aku Mim,Alif,Lam,Sim untuk hari ni.. :)

p/s:  hari M.A.L.A.S sedunia... huh jeles ngan macik Thaqiyatt takyah kena odit :P ...Ahaks!
post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers