Wednesday, January 21, 2015

Belated Birthday yang ke - 2 Tahun

 Nak Post cerita Zaman Tok Kaduk nih..

Dah nak masuk 3 Tahun baru nak post cerita ni..hehehehhee ...Bukan nye ape..tu aku nak tunjuk hasil ke kretipan aku menjalin belon-belon menjadi pintu gerbang! hahahhaha .... Hasil usaha aku dan En.Hasben 'menjalin' cinta.. oppss belon berdasarkan pemerhatian aku kat Youtube..

Kek, Biskut-mikutt.....Nasik Ayam Feberet Family aku ari tu..

Tetamu yang Hadir..dan acara Lucky Draw antara yang paling ditunggu oleh kekanak
Pedang Menan tu yang buat bebudak terliur... heheheheh last2 semua Sofea ngan Sepupunya yang amik.. hahahahha.. Goodies je aku tak sempat nak snap gambor.. maklumlah MaMa bizi seharian!

Lastly .....
Gambor Tuan Tanah Kedaun dan En. Hasben bersama Befday Girl (Tema Putih+ Pink+biru)

Begitulah kisah sambutan befday anak dara saya....
post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers