Sunday, March 25, 2012

Puding Karamel part-2

Al-cerita... kisah nak buat Puding Karamel seperti yang telah di Google sebelum ini...Sepatutnya projek ini dijalankan pada petang Khamis itu... oleh kerana waktu makan tengah hari, aku tak sempat membeli bahan2 yang diperlukan... En.Asben pun dah sampai awal kat rumah... fikir punya fikir petang tu aje pergi cari bahan2 yang sepatutnya itu dengan En.Asben sebagai drivernya.. Ahaks!!


Aktiviti what the rock is cooking ini bermula seawal jam 4.30ptg setelah En.Asben mengorbankan waktu hibernisasinya.... dengan penuh semangat... beliau telah membantu Chef Utama(Aku) dengan penuh jayanya.... setelah try n Error..akhirnya begini lah hasilnya Puding Karamel versi pertama... :)


 hehehe..gambor kecik jer... :)

P/s: Untuk Affiq.. best jugoks cuya n ayah Su buat puding ni :)



post signature

2 comments:

  1. nampak menarik.. saya tak pernah makan lagi puding karamel ni..

    p/s- thanks sbb berkunjung ke blog saya.. surah yasin tu saya tempah kat sini.. http://www.creativelydesigned.com.my/shop/

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers