Saturday, March 17, 2012

My Munckin!

Haihh..Penat sgt minggu ni... penat layan karenah sikecik2 4 org tu.. :D..lama tak kumpul diorg nih... semakin kuat bercakap (walau pelat), semakin kuat bergaduh... dan selalu jadi mangsa si Aleesya :) hehehhe.. si kembor pun masih dengan kekiutan diorg...dan si azfar..masih lagi abg yang kool... dan si Aleesya masih jugak  menjadi sikembor dengan mamanya... :)

hehehhee..walaupun begitu... aku tetap suka tgk keletah diorg yang selalu ajer 'berbunyi' dan tak pernah senyap kecuali waktu tido... :) So, tak lame lagi bertambah seorg lagi yer group kamu :).. En.Asben pun tak pernah penat nak layan karenah si tomey2 ni.. :) (latihan amali untuk baby kita nanti !) ahaks!!!

P/s: Patutlah Abg Affiq,Abg Mirol slalu rindu kamu yer.. :)

Abg Ngoh(Aqeef) & Abg Yong(Adeeb), Cha (Aleesya), Abg Ajepar(Azfar)
post signature

4 comments:

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku