Thursday, November 18, 2010

Raya ke dua...


Malam ni malam raya ke dua...seperti biasa, famili abg aku dah sampai, cuma esok famili kakak aku akan pulang beraya kat sini... esok rasanya nak pegi jogging...tapi ni hujan pulak...mematahkan semangat sungguh....!!!!!!

Esok, rasanya nak buat tart telur... nak kasik bakal ibu mertuaku n MyDear makan kueh kesukaan aku tuh.. :) Acara di waktu petang dah janji ngan MyDear nak pi tgk HarryPotter 7 baru..beliau menjadi mangsa keadaan dimana aku memaksa beliau menemani aku...alaaa... sape lagi nak temankan aku menonton HP7 tu kalau tak die...Sesungguhnya aku tak pernah ketinggalan setiap siri HP(peminat tegar Harry Potter) :P tak sabar nak tgk Wayang..yiHaaaAAhh......

p/s: MyDear..kalau hujan nak cansel ker? :'( oHhhh Harry Potter!!! lepas HP7..kita tunggu Narnia pulak yer sayang!!!! :P

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers