Sunday, November 21, 2010

.: Harry Potter and The Deathly Hallows :.


Akhirnya....dapat juga aku menonton Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1.Hurray....bukannya ape.... ceritanya suspen, cara nak sampai ke cinema pun suspen jugak... :)...

Sepatutnya untuk collect tiket yang ditempah adalah 45 minit sebelum tayangan bermula.... Aku n MyDear bertolak dari rumah dalam pukul 4.30ptg... punya lah ramai manusia kat jalanraya tu... hampir 5.30ptg baru la aku sampai ke tempat ticket Booking... Jurujual kat depan dah tergelak tgk aku muka beria-ria berjalan ala-ala pelumba jalan kaki menuju ke kaunter berkenaan..."arghh tak kisah la..janji dapat tiket tu jugak" dalam hati berkata demikian..hhehehehhehe... adeh, bila dah dapat tu..baru la lega perasaan....

Jalan cerita HP7 kali ni berkaitan jugak dengan yang lepas, Pengetua Dumbledore kan dah mati... banyak perkara berlaku. Kementerian Magic pun dan huru-hara.....Banyak yang berkaitan dari yang lepas.... MyDear dah mengantuk dk kat sebelah.. lebih banyak makan dari menonton... (mungkin nak hilangkan mengantuk) ...tak berapa faham kot!!! :P tak kisah lah...janji aku paham sudeyyy.... dan ada org yang sanggup menemani ku :P...awal cerita mcm agak boring... cuma bila dah nak akhir baru mcm menarik.... tapi terpaksa Stop... Bersambung pada Part 2 pulak... hehheehhehehhehe..kalau dari segi bintang... aku boleh bagi 3 /5 bintang la.... :) berbanding Harry Potter yang lepas2......

p/s: thanks MyDear... temankan saya..... :*

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers