Friday, November 26, 2010

Cincin..Oh Cincin..


Semalam...25/11/2010... aku dengan berbesar hati telah bercuti untuk ke Habib Jewel... bukan apa, sekadar ingin melihat koleksi Clearance Sale nya itu..memang dah janji dengan MyDear..nak amik saiz jarinya.... So, pagi2 lagi belum Habib Jewel buka..aku dah tercongok kat depan kedai....bila dah start open, ape lagi..terus aku melangkah ke bahagian cincin untuk lelaki...

Aku mencari cincin yang simple... tapi MyDear nak yang permata, So, terpaksa la beli yang Diamonds punya cincin.....adehhh....cincin oh cincin...terkena la jugak ribu raban..hahahhaahha...takpe la...Cincin kawin untuk org yang kita sayang..cincin yang paling bermakna dalam kehidupan kita..Cincin yang paling dihargai dalam hidup setiap pasangan berkahwin kan??? (aku rasa la... :P)

Lepas melunaskan bayaran..tetiba pulak perut jadi lapar semacam... pegi la makan kat Food courts Mydin Mall.. Sempat la jugak aku membeli CD-Thank You ALLAH -Maher Zain.. lagu-lagunya umpama nasyid moden.... tak puas sekira tak mendengarnya... lagu berunsur nasihat dan doa untuk kebaikan diri kita sendiri...... kalau tak pernah dengar lagu-lagu nasyid, cuba dengar CD ini..nescaya korang pasti suka... :) pasal aku bukan lah peminat nasyid tegar.. :P

Bab Cincin telah aku setel untuk perkahwinan. tinggal sedikit barang-barang hantaran dan gubahan hantaran belum lengkap lagi.. pening kepala la jugak persiapan untuk kahwin ni yer :) moga dipermudahkan segala urusan.... Kahwin..oHhh Kahwin :)

P/S : MyDear............. Saya pun nak Gelang Habib Jewels tuuuuuuuuuuuu!!! (^^)

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers