Saturday, April 6, 2013

Hari minggu buat apa???

Walaupun dipengaruhi anasir2 Jahat kakak aku...sedikitpun hati ini tidak pernah goyah.. Bukannya Jahat sangat anasir tu...cuma dia mempengaruhi aku untuk pergi mengholidaykan diri ni kat Kuantan..otak aku ni dah tersetting untuk mengemas tempat mainan dan barang2 budak kecik Sofea tu...minggu depan lak nak balik KT lagi..makan laksa........ pergHHhhh Meleleh air liur ni...." Abg Ashrul Affiq.... meh la makan..laksa..kekekekekkee ..."- pesanan penaja...

Oleh kerana aku ni masih duk umah mak ayah...(kurang berkemampuan lagi....insyaALLAH ada rezeki...) takde la lagi bilik privacy untuk my sayang....So, kita manfaat kan lah ruangan yang ada...sedikit ruang untuk jadikan tempat pemunggahan barang2 Sofea... hehheehehe lihatlah hasilnya..
kat dalam lemari tu dah full ngan bag2 belum dipakai hadiah masa lahirkan Sofea... kat atas tu pulak barang2 'mekap' anak dara tu....nanti aku beli bakul besar sumbat semua yang ada kat atas tu kan?? lagi senang..hehehehehe

Mesti Korang tanya mane budak kecik tu berada waktu ini kan....
menjadi mangsa tahanan Sulu opsss tahanan Playpen jer...

dan apabila saya ditahan...saya berubah menjadi MONSTER

gRRrrrr

ArrgghHHHHhh

AuuMMMmm

Saya akan Makan Playpen ini....

berusaha budakPia ni nak makan playpen.. MaMa tak kasik makan yer???

Monster mencakar2 playpen sambil nak makan Playpen tersebut...selepas itu beliau menangis agar dikeluarkan dari playpen tersebut..... sekian kisah monster dengan playpen nyer... :P

Adoiiyaii anak.. Playpen pun kamu nak gigit..memberontak nampakk!!!! :P hahahahhaha Neway kepada viewers harap maaf...anak saya sokmo macam tarzan... kat sini musim panas...almaklumlah rumah dekatlah jugak ngan pantai..hrmmmm kensian pulak kalau tgk si kecik ni berpeluh2 bagaiiiii... :)

OK la..... nak titon dulu..selamat membaca....

p/s: Esok dah Ahad=kerja=cuti dah abis..
post signature

3 comments:

  1. playpen kak alya kena sekun dah
    pakai kejap je,
    mothercare plok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dok guna gok ummi Leily eh...saya tido atah baby cot.. ni acara nok kemas mengemas..tu letok die dalam tu kejap..dokleh lama2 die puahsang....org tgh nak buahh... :D dakpe ar Ummi eh..leh guna ke adik lok..mane tau ada rejeki kangg.. hahhahaha :D

      Delete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers