Tuesday, March 19, 2013

Cik Pia kena export

Esok aku terpaksa masuk Ofis..nak siapkan sedikit kerja...hrmm.... terpaksa berpisah ngan munchkin' MaMa...dah seminggu kita bersama..terasa sayang pulak nak bagi kat org jaga...hrmm buat sementara waktu ni Cik Pia aku terpaksa export ke rumah kawan kakak aku.. hanya dia sorg tempat aku bergantung harap...Tenkiu MaMa Yanie

Dalam otak aku duk pikir..camner Sofea ngan org lain...aku pun dah terlebih sayang + manja kan die seminggu ni...die pun dah serasi ngan aku...dah bunyi "Ma....Maaaa..." panggil aku...terharu sungguh rasanya...

Cepat lah sembuh segala parut die tuh..isk isk isk....sebenarnya aku rindu Cik Pia aku.....Waaaaa
duk baik-baik yer..nanti MaMa amik......
 post signature

4 comments:

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku