Thursday, October 25, 2012

Esok Hari Raya...

Esok Hari Raya..En.Asben keje lagi ari ni... :) Aku pun Balik keje jam 3.30ptg... Dengar-dengar cerita Taska Sofea ada yang balik 2.30ptg... So camne???? Nak tanak kalau cikgu suruh datang amik, memang lar aku bawak Sofea datang Ofis jer.. :) Sian jugak si Munchkin' tu... sensorang kat Taska..cikgu dah sebokk nak balik kampung kot... hrmmm...takpe..takpe... tunggu je la kot-kot ada panggilan telefon dari taska kan :)

Semalam sempat Kemas baju Sofea je... Baju Kami berdua belum lagi... ermmm lunch hour nanti kena balik berkemas jugak..kan bising pulak Abah si Sofea nih :P persiapan bab Masak Memasak ni... aku tukang makan aje... takder la beria benor nak menyiapkan bahan-bahan..almaklumlah balik kg katanya.. :)

Esok dah raya.... rasa cam tak raya lak...mungkin belum balik kg lagi kot...kita tgk ape cerita esok pulak yer..hik hik hik... ta ta ta... Nak Balik Kampung dulu....

P/s : Rindu nak sembang2 ngan sedara-mara..
 post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku