Wednesday, October 24, 2012

Balik Kampung...

Lusa dah nak raya... hari ni nak packing barang pun belum lagi... ate camner?? En.Asben pun dah bising2 suruh start packing barang ( almaklumlah...Wifey nya ini jenis yang nak kalau boleh semuanya nak hangkut bawak balik kg. ) ahaks! InsyaALLAH... hari ni after masak-memasak aku slow2 kemas barang2 terutama barang si Kecik Muntel itu..Kena dah Gosok baju-baju beraya... Baju-baju berjalan... kan aku ni jenis prepare awal2... nanti leh la aku rileks..tgk Masterchef...................................la sangat... kot-kot bantaii tido je haku ni.. :) tapi anda semua jangan risau dengan segala kekuatan yang ada akan aku pack jugak semua barang siap-siap hari ni...... menggunakan hikmat jurus ke nambelas bagi menjayakan misi tersebut...dengan kegagahan mengalahkan Superman, Batman dan Ultraman, tetapi...SuperMaMa akan berusaha menyiapkan makan malam yang best untuk En.Asben... yer lah hadiah pasal dah dapat second Job yer... hik hik hik hati berbunga riang...katanyaaaaa... Ahaks! Konferm En.Asben akan sentiasa disisi... takder la asyik kena tinggal dengan Munchkin Sofea... yang dah pandai tersengeh girang...

Pasal persiapan raya lak... takder la aku beria sangat... cuma nak lepak2 kat kg.. jumpa dan sembang ngan sedara-mara tu lagi penting.... Baju-Baju raya Sofea ada lagi yang masih belum dipakai time raya Pose bebaru ni.... boleh lah Cik Pia kita tu melaram ngan baju baru yer yang 'Ibu'(kakak aku)nye kasi banyak2 time raya lepas... hik hik hik..MaMa suke..MaMa suker.. lenkali kasik lagi...

dan yang paling penting Semoga Aimy Sofea... Good Mood hari ni... boleh la MaMa nak buat kerja lain yer... mengemas ape yang tak kemas lagi....atau....

 tangguh Dulu Acara mempacking Barang...

dan bermain-main bersama Kamu...isk isk isk.. sadis MaMa ini



post signature

   

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers