Friday, July 20, 2012

Aktiviti Menyambut Ramadhan...

Setelah di suggest oleh my sis... (siap amik cuti lagi) pergi ke Pasar Payang... Katanya nak cari lauk a.k.a ikan,sayur,ketam,udang dan sebagainya untuk persiapan menyambut ramadhan..takder la terpaksa berebut-rebut di Pasar Besar Dungun nanti..

Tetiba aje mata kami terpandang Ketam... lama sungguh tak makan ketam goreng Pedas after arwah Kak Dah meninggal... dah setahun masa berlalu....tanpa segan silu..terus aje tangan ku mendial nombor 'bantuan kecemasan' untuk menyiang Ketam... (masing2 hampeh bab menyiang Ketam) sape lagi kalau tak sepupuKu terpaksa memberi bantuan...dan time ni jugak Kami 'belajar' menyiang Ketam .... amat mudah... cisss... bikin malu kompeni aje.. hahahhaahah..

Dan dengan ke'best'an yang Nyata..dapat gak kami makan Ketam Goreng Pedas yang superduper Pedas.... upacara meratah la yang paling happening... :)
SuperDuper Pedas..!!!
Pada sebelah malamnya pula... dengan ada lebihan inti dari Roti Berinti.... dengan bangganya... Membuat Karipap Ubi + daging.. Versi Puan Azu... :)... Kekenyanganlah En.Asben menjamu selera dengan karipapubi tersebut :)
di antara karipap ubi yang telah di goreng...
P/s: ada sesapa nak Tempah!!! Ahaks :P
 post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers