Saturday, December 3, 2011

1st. Show!!


Hari Rabu 30.11.2011...
"weh cuba search TGV cinema.... tgk2 kot2 ada Ombak Rindu??"
"ohh Ada weh... nak pegi??"
"busy la... esok..hrmmm..tapi 1st.Show pukul 11.00 a.m"

Hari Khamsi 01.12.2011....
selesaikan kerja secepat mungkin.... terus chow tepat jam 10.10am........ wahhhhh Sepantas Kilat bersama Kelisa si Thaqif.. dan akhirnya 10 minit sebelum tayangan dah sampai kat Mesra Mall TGV's cinema..tu pun dah dapat seat 'C' ..(sempat bertanya pada adik kaunter tiket.... 'ni seat pening kepala tak bila menonton?') ahaks!!! Dapat la kami seat yang 'agak depan'.... C6,C7,C8 dan C9....

preview dari aku tentang filem ni....

Cerita die OK la... sama mcm Lagenda Budak Setan.. mcm tak de kesampaian... bila part nangis..tengah syahdu (aku ni jenis sensitip orgnya) dah keluar scene lain..adehhh..tak sempat nak syahdu syahdan.... haihhh!!! Aku rasa... jika nak dibandingkan dengan novel, hrmmmm baiklah menghayati novel... patutlaa... penulis novel ni pernah 'tegur' tukang buat filem Ombak Rindu ni.... baru lah aku faham sekarang... tapi kalau lah filem ini diolah lagi mendalam... aku rasa antara filem terbaik akhir tahun 2011 ni...

Dan aku Amat menyokong penulis novel 'Ombak Rindu' ni...
Penulis Novel Ombak Rindu Tidak Puas Hati

Jadi sepanjang perjalanan pulang... ke-4 sahabat ini asyik la menjadi 'Pengarah' sendiri....... sepatutnya tambah itu...ini....memacam lagi la... (kenkadang buat aku ketawa mendengar kritikan mereka) :)

P/s : Bukan Pengkritik Tetap! :)

post signature

1 comment:

  1. aku x tgk lagi nih..
    ramai sungguh hok duk review crite ning..
    nk ajak maui, lasung x layan crite melayu ni..
    aduhhh, alya lg la.. katun manjang!
    tunggu vcd dh la.. ;-p

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku