Tuesday, September 20, 2011

Penat?


Penat? buat kerja ape? entah la... nak cakap buat kerja berat pun takder... hrmm ni semua effect dari positive yang lepas nih... rasa tubuh badan tak bermaya.....nak demam..tak larat...tetapi yang heran time "ambil angin" ngan en.asben takder pula tak laratnye... asyiklaaa... en.asben ikut aku pegi round2 bandar memalam buta :P

Bebaru ni...tgh demam teruk..en.asben ajak kuar pi beli kool fever(untuk dewasa) kat Watson.. sempat jugak lalu kat i-city(taman warisan) tgk bebudak cina pasang 'tanglung hajat' terbang ke udara... seronok!!! terus kebah demam seketika..bila terasa penat terus masuk dalam keter dan balik ke rumah.

malam ni ada majlis makan2 kat rumah pakcik en.asben... after that aku rasa nak pegi jalan2 lagi..round2 makan asam... bagi segar badan :P nak buat mcm mane ..tekak dah tak dapet terima nasik... nak cari mee la petang ni kat tempat jual kueh depan skolah agama Khairiah tu..pastu nak beli kueh2 jer untuk lunch...best! best!

Aku pun dah start rasa 'mengidam'...fisrt aku mengidam nak makan keropok keping ikan parang... phuhh mujur ada.... tapi sebelum dapat tu...mcm2 la dugaan. aku mengidam time tgh malam... so nak menjengah ke petang kat rumah sepupu aku keesokkan harinya tu..sampai menjurai2 air liur aku dan terbawa2 dalam mimpi...sedih giler...bila dah dapat...tak henggat donia aku memakannya... "haihh baby...nasib la mender senang baby mintak!!!" kata en.asben sambil melihat aku mengunyah keropok tanpa menghiraukannya :P.

p/s : bila nak abis alahan ni????

post signature

2 comments:

  1. hi3..layan je zue. org tua2 kata kl pe diidam xdpt, kang meleleh air liur baby nti.hu3

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers