Wednesday, September 14, 2011

Positive????

Asyik Demam aje... haih..... "sahabat" utama kaum hawa pun dah lewat datang.... badan pun asyik panas.... kerap buang air kecil.. ini tak boleh jadi ni...kan kena beli jugak tester..

Pagi hari pertama:
hrmm... dapat 2 line ...terang.... En.Hasben pun dah tersenyum riang...


Pagi hari kedua:
Test lagi untuk kali kedua..tetap dapat 2 line terang... memang sah.. dah positive.... dengan deMaM yang masih teruk... selsema lagi la..buat aku tak tahan... Petang itu jugak aku dan En.Hasben terus ke Pusat Rawatan Keluarga sebelah KTS tuh.. (setelah di suggest oleh kakak ipar ku)... sampai kat klinik, daftar dan proses menunggu... tangan kaki ku dah sejuk umpama di eskimo.. maklumlah memang penakut ke hospital. time tu jugak la en.hasben lagi banyak mengusik aku...
Jumpa ngan Doktor, terus la bagi umor baby(after urine test lagii)..hehehhe.. dah 5 minggu katanya... Doktor cakap mungkin aku mengalami alahan menyebabkan badan yang sentiasa letih dan tidak bermaya. Vitamin la menjadi sahabatku buat masa sekarang sehingga baby besor.... (kekadang terpikir tak sabar nak lihat rupa baby kami) En.Hasben pun asyik tersenyum riang... haih.... macam org dilamun cinta aje die tuh :P

P/s: Doakan keselamatan aku dan baby terchenta ni.. :) Alhamdulillah atas Kurnia-Nya .... Mama sayang Baby ! ! !

post signature

4 comments:

  1. tahniah Zue...excited sya nak baca bila tgk tajuk entry tu...moga2 Zue n baby sihat2 kay...:)

    ReplyDelete
  2. zue..tahniaaaahhhh.. sue tumpang hepi..jg diri leklok ek:-) doa selamat seme..amin

    ReplyDelete
  3. mekaseh semua... Due 14.05.2012 InsyaALLAH

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers