Sunday, April 10, 2011

Out Of Service


haih...Tup..tup tinggal 4 hari lagi aku bertukar status..resah gelisah rasanya..yer la persiapan dan persediaan mcm dah OK..cuma terfikir kot2 ada lagi tak OK...

Apa yang paling sedih untuk ditinggalkan???? zaman s.i.n.g.l.e arrr paling best! nak kemana-mana ke buat ape jer takder org nak larang...sekarang kena fikir org ke dua..hik hik hik :). setiap aktiviti tentu skali die terlibat sama... atau dalam erti kata lain... "aku angkut semuanya!".....

Dalam jangkamasa 4 atau 5 atau 6 hari, aku rasa terpaksalah aku shut down segala aktiviti internet aku dan menumpukan sepenuh perhatian kepada MyBigDay itu... terpaksalah aku out of service untuk MyBlog n Facebooking yang aku cintai ini.... After MyWed... aku bercerita kembali di lembaran baru..mukadimah baru...sebagai isteri org.. :) ..doakan yang terbaik untuk aku!!! Peace..!!!

p/s : Ada org dah mengidam nasik minyak majlis aku....... :) so sweettttt......

post signature

2 comments:

  1. wahhhh tahniah2! semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan keluarga dan zuriat yg baik2 :)

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers