Tuesday, April 19, 2011

Kompang di palu..


"Kompanggg di palu pengantin malu..." haih...ari ni dah 5 hari aku menjadi seorang isteri... :) perasaan?? biasa aje kot.. maklumlah bukannya tinggal sekali bersama Myhubby...terpaksa berpisah demi mencari nafkah.. :) (miss u dear!)

Penat tak usah nak cerita la.... Rata-rata tetamu yg hadir frust tak dapat jumpa dengan pengantin yang paling jelita abad ini (perasannn!!) angkara aku pergi outdoor diwaktu matahari tegak dikepala...memang happening dan fenin fotographer aku mencari angle2 terbaik gambar majlis raja sehari ni.. :) seribu thumbs up untuk Shamsul Fazrien a.k.a Ayien yang bersabar dengan karenah aku n MyHubby yang tak reti bergaya ini.. :)

yer la..seperti majlis2 kawen lain... Umpama rumah siap pahat berbunyi.... ada la terdengar desas desus yang tidak menyenangkan... tapi apakan daya dah terjadi semuanya.. aku pun masih lagi mood gembira bersama suami terchenta.. :P

terima kasih tidak terhingga bagi mereka yang membantu majlis perkahwinan aku, yang meluangkan masa untuk hadir dan tak lupakan juga yang mengucapkan tahniah... semoga segala penat lelah, ucapan anda, dibalas dengan keredhaan dari Allah SWT. tiada apa yang mampu aku balas selain ribuan kasih sayang dari aku dan suami.

P/S : Doakan yang terbaik untuk aku dan Suami... :)

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

post signature

5 comments:

  1. As salam puan Zu..ha3 tahniah zu. lega dan ringan rasa kepala bila majlis dah selesai, kan. Pasal desas desus org b'ckp tu..ketepikan. bukan dorang yang kuar belanja majlis zu tu, kan? manusia mmg suka b'cakap dan cari kesalahan org. sue doakan zu n acah bahagia spnjg hayat, dikurniakan zuriat yg soleh & solehah (mn tau leh kita berbesan nanti.he3)..amin..saaaaaaayg zu!

    ReplyDelete
  2. mekaseh su.... rindu pulak nak jumpa su... nak gossip2..heehehehhehehehe gelak ketawa..

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru jugak utk zu...moga kekal selamanya ye...doa dari jauh jer....:)Betul cakap sue tu..abaikan cakap2 belakang...yang penting zu hepi kan..:)

    ReplyDelete
  4. yup..be strong kan Sya.. :) i'm heppi sesgt....musim honeymoon lagi kot :P

    ReplyDelete
  5. ya be strong..zu u are a big2 girl in a big big world kan...:) kalau nak ikut cakap2 kt belakang sampai bila pun xkan abes...just follow ur heart...honeymoon la dulu...muehmuehmueh..

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku