Monday, May 10, 2010

May ...here we Come..


Bulan ni membawa seribu kerahmatan kerana aku dah berjaya untuk menempuhi hidup selama 30 tahun dengan segala pengalaman pahit dan manis untuk menjadi seperti sekarang...... 5th May 2010 kehidupan dimulakan dengan riangnya...-membaca ucapan happy birthday yang terlalu banyak di Facebook dan mobile phone saya... alangkah bahagianya... :) ada juga rakan2 yang sentiasa ingatkan kita :) terima kasih my friends.... u're da best!
Dah begitu lama aku tidak mencoret sedikit kisah dalam blog tersayang nih :) anyway kepada follower...terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan :) meluangkan sedikit masa membaca blog aku yang tidak seberapa ini....
2 minggu lepas di akhir bulan April, aku bersama ahli keluarga merehatkan badan dan minda di Cameron Highlands....erm..memang happy..tapi still rindu pada Dungun tercinta :) rasa mcm rindu pada pantai yang indah.... suasana panas terik dan paling dirindui...Keropok Keping...... tu yang utama,ahaks!
InsyaALLAH.... aku akan berangkat ke luar negara pada masa terdekat untuk bercuti lagi...... kalau ada masa aku akan menulis di blog tersayang ini lagi.. :) ..Ok chow... tgk TV kejap! :)

p/s: Nak pegi cucuk Vaksin H1N1........

2 comments:

  1. vaksin ke refil ink printer tu..
    baharambang ngoh mu..
    pah leh nyakit lain kekgi.. :P

    ReplyDelete

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers