Sunday, October 30, 2011

PETEH kuciwa!!


Haih..sedih..sedih sesangat pasal semalam.... kuciwa... tapi nasib la tak sempat ke Shah Alam... kalau tak memang lagi frust.. hhehehheehe....Aku rasa majoriti rakyat TERENGGANU masih lagi terasa ketidakpuasan hati pasal game semalam. Harap bersabar.... bukan semua berpihak kepada kita...(ewahhhhh...ayat menyedapkan hati)...

Semalam pun payah nak tido.... macam putus cinta....tangan letak atas dahi...."kuciwa sesangat la tu"-Kata En.Hasben! haihhh...ape la Encik ni tak paham...kalau peminat fanatik macam saya ni kuciwa..memang macam tuh... :P ahaks!

Apa-apa pun yang kalah bukan salah sesapa dan jgn kutuk sesapa... kita tetap berdiri teguh dibelakang pasukan kita PETEH TRG PETEH!.... nanti tahun berikutnya team kita mungkin ada tuahnya...takdir menentukan segalanya... WE STAND!! WE SING!! TOGETHER AND FOREVER... SEMARAK DARUL IMAN.....

P/s: dalam proses imunisasi menghadapi kekeciwaan :)

post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku