Monday, August 9, 2010

Ramadhan 1431H


Ramadhan 1431H kali ini agak meriah dengan pertambahan ahli keluarga baru yg berusia 9bulan.... semestinya my "Upin & Ipin" Adeeb & Aqeef. Baju raya semua dah setel... (mengambil langkah drastik menempah dengan lebih awal beberapa bulan sebelum ramadhan...sekali dengan My Dear.. :P ) Tema tahun ni Merah... tapi family abg aku peach & Ungu.... takpe la gabung2 kaler..ahaks! mcm kek lapis....
Semangat tahun ni nak memperbanyakkan ibadah Terawih tuh..hehehehhe..tapi tak tau la setakat mane yang termampu.! :p janji buat jugak di bulan ramadhan ni...walau pun tak sepenuhnya..ye tak?Petang tadi, member opismate sebelah meja dah berbunyi..."menu apa bulan2 pose nih!" dah pikir pasal menu... bila dah bersuami ni memanglah ini merupakan satu masalah apabila tiba bulan ramadhan.:)... aku pun bakal menghadapinya... [harap2 MyDear jgnlah cerewet sangat yer... almaklumlah Emak kamu takder, sekali sekaler jom lah berbuka puasa kat Umah... :) ]
Walau ape pun.... aku bersyukur dapat merasai kenikmatan Ramadhan untuk kali ini..... Last Ramadhan secara Solo..next year dah Berduet...... :) semoga aku tenang menghadapi segala ujian yang mendatang......

P/s: puasa jgn tak puasa!!! :*

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku