Wednesday, August 4, 2010

Ape-ape aje.....


Hari ini..hari Rabu............... tak banyak acara nak ditulis dalam blog ini.. cuma yang pasti, office aku bising dengan kedatangan tukang-tukang rumah....... tukar pintu, buat bilik.... pening aku, rasanya kalau 5jam diorang buat kerja kat sini..mau tuli telinga aku dengar mereka2 memotong besi, kaca, plasterboard dan sebagainya.
Cuma aku tak paham, apsal la office dah cantik perlu ada penambahan lagi....sekadar pendapat aku.. umpama tikus membaiki labu. Melayan karenah staff2 Kontrak yang mahukan bilik !!!! tau la kamu tu "41" ..Boss Kecik. tapi Jangan la berlagak mintak semua dan paksa orang tunaikan... Big Boss pulak dengar nasihat 'orang kanan' yg telah dihumban ke tempat lain, jadi projek pembinaan bilik boss2 kecik ni menyesakkan mata, hidung(debu/bau gam) dan telinga aku.
Staff2 Kontrak sedarlah diri kamu itu sikit... esok lusa takder disambungnya kontrak kamu tu, janganlah di minta macam2. Kami staff permanent ni pun terima seadanya, dan bersyukur diberikan kemudahan sedia ada.
Bukan hendak memuji, tapi aku tgk staff permenant yang senior, slumber je.takder nak kecoh2, walaupun setiap petisyen diorang & aku sendiri sebesar reban ayam dan penuh dengan fail,dokumen kontrak & pelan2 pembinaan di belakang kerusi duduk kami.
haihhh...Ape-ape aje la.....

P/S : sentiasa Bersyukur... (seronok juga bila petisyen 'bersih' mcm gambar dia atas!)

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers