Monday, August 24, 2009

RamadHan ... Ku nanti ketibaanmu...



Pejam celik..pejam celik...datang lagi Ramadhan kali ni..Syukur Alhamdulillah....dapat Merasa Ramadhan 1430H kali sini...sronok juga puasa kat kg kali ni..takder la mcm dulu....duk KL.....ayooo, masakan tak kene selera...asyik la makanan yg buat sdiri tu..ala-ala makanan rumah sewa simple dan ringkas......hahhhahaaha...takder ar beria nak masak mcm kita kat rumah sdiri.... :) teringat pulak masakan arwah Mak, phuhhh.....rindu betol laaaaaaaa...minggu depan nak buat "Sarok Lada"....my feberet.... :)





Macam mane persiapan masuk Ramadhan kali ni? aku ni...mcm biasa lagi....(payah benar nak berubah) kekkeekkeke..... ntah bile la nak tawadduk sket ni..asyik la ngan kerja, tido.....laptop...intenet......hehehehhehehe..isk.isk.isk.....





Bulan2 Ramadhan ni org kata lagi banyak ujian...... panas-panas pun still kena turun site..komitmen tuh.hehheheeh. hrmm... tu aku la...org lain aku tak tau la ujian mcm mane lagi....mungkin lebih teruk dari kita yg berada kat sini....yg kita nampak peperangan kat negara org.....Yg kekurangan kat negara kita ni masih berlambak..kita tgk yg mangsa rumah terbakar...lagi kensian kan... warga emas yg tinggak bersorangan ....hrmmm. Syukur dengan keadaan kita sekarang.... :) Hadapi lah segala ujian..dengan tenang....





Hadapi Dengan Senyuman



Artist: Dewa



Hadapi dengan senyuman


Semua yang terjadi Biar terjadi .


Hadapi dengan tenang jiwa Semua...


Kan baik baik saja


Bila ketetapan tuhan


Sudah ditetapkan Tetaplah sudah .


Tak ada yang bisa merubah


Dan takkan bisa berubah


Relakanlah saja ini


Bahwa semua yang terbaik


Terbaik untuk kita semua


Menyerahlah untuk menang

"SALAM RAMADHAN UNTUK SEMUA"

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku