Tuesday, March 15, 2011

15.03.2011


Apa yang berlaku lagi dalam bulan Mac? hari ini 15.03.2011, hrmm.. maknanya aku hanya ada masa dalam 1 bulan lagi sebelum bertukar status... Perasaan? sekarang? macam-macam... tak menentu silap sikit pun melenting... pelbagai masalah pulak timbul setelah borang nikah diproses... bakal kadi untuk majlis aku nanti telah kembali ke ramatullah bebaru ni...mcm mane pulak nak cari kadi baru? sungguh stresss...byk kali jugak la MyDear kena marah akibat kesilapan kecil yang dilakukannya.......(sebenarnya tunangmu ini sungguh stress!!) dan kamu sentiasa ada disisi dan sentiasa berssabar... (Luv U Dear ^^)

Nak dijadikan cerita...setelah selesai masalah kadi baru yang telah di'chup' untuk majlis aku.... MyDear dengan rela hati menyuarakan pendapat bernasnya..... "jom kita pegi Merong MahaWangsa!!!"..wahHHhhh.. ape lagi.... terus aku mengiakan pendapat bernas nya umpama Beras cap Bernas itu...meluncur laju aje si Saga aku ke TGV's.... Mungkin die tgk aku terlalu stress dan tanak aku demam lagi dengan masalah Walimatulurus yg akan menjelma tak lama lagi.. :) (Agaknya!!)

Cerita Epik tu sungguh lain dari yang lain.... umpama aku menonton filem-filem yang ternama dari Barat..Syabass warga KRU (ohh La! La!) dengan terciptanya epik melayu di zaman moden nih! 60% berbahasa Inggeris.. dan yang lain semua Rojak's..effect pun bagus..dan banyak aksi gaduh-gaduh dalam movie ni sampaikan MyDear tidak menguap a.k.a tertido menontonnya..Syabas!!! :P ahaks!!

p/s : Sesapa yang belum menontonnya tak salah kalu pergi memenuhi panggung untuk movie terulung di tahun 2011 seperti HMM ini.... :)

post signature

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku