Sunday, February 28, 2010

End Of February...


hari ni 28hb. Feb. 2010...tiada 29, 30 0r 31 hb........ End of February..... hari ini juga merupakan tarikh lahir bagi 3 org yang aku kenali iaitu, Vee, Ayah Teh & Cu Lah......cuma tahun kelahiran diorang berbeza. :) Gaji pun dah semakin susut..almaklumlah bulan Februari ni gajinya awal.... dan bulan Mac pulak lewat...huh..lelah jugak nak bernafas sampai akhir bulan 3 nih...(my dear, bantuilah saya..... yang sedang kesusahan..Ahaks!! :P) esok bermula lagi kesibukan untuk menghadapi audit dari Sirim...dah lemah segala urat sendi.... nak fikir fail projek lagi.... dekat site lagi....adeh, memang tak tenang jiwa + urat sarap nak menghadapinya....
Opismate semua pi Sarawak... tinggalkan aku kat opis terkial-kial.... (tapi seronok jugak, bleh layan blog n Facebook habis-habisan...miahahahahah!) hrmm..... kekadang rasa cam nak cuti jek sebulan..tapi mesti boring pulak.... takder kerja nak buat... duk ofis best jugak..bleh buat kerja...main-main...pastu kerja balik....pastu main-main balik.... sesuka jiwa dan raga aku jer... :P
ok lah..nanti sambung cerita balik..... aku nak buat kerja.... tata....... :)

No comments:

Post a Comment

5580 Orang Telah Sayang Kat Aku